مدیریت حرفه ای پیج و صفحه اینستاگرام
امروزه بیشتر افراد در سراسر دنیا اکانت اینستاگرام دارند و همین نکته باعث میشود حضور شما در این پلتفرم، سر و صدا کند.
تعرفه خدمات مدیریت پیج و صفحه اینستاگرام [ماهانه]
پکیج ۱
-
راه اندازی پیج
-
نوشتن بیو اختصاصی
-
تجاری کردن حساب
-
تولید محتوا (پست) ۱۰ عدد
-
بالابردن نرخ تعامل
-
آمار ماهانه
-
ارتقا امنیت پیج
-
افزایش فالوور ۶۰۰
-
تقویم زمانی محتوا
-
هشتگ گذاری مناسب
-
کپشن نویسی اختصاصی
-
قالب اختصاصی ۱ عدد
-
حذف کامنت (offensive)
-
ادمین اختصاصی (۱ نفر)
-
مدیریت کامنت و دایرکت
-
تولید استوری ۴۰ عدد
پکیج ۲
-
راه اندازی پیج
-
نوشتن بیو اختصاصی
-
تجاری کردن حساب
-
تولید محتوا (پست) ۱۰ عدد
-
بالابردن نرخ تعامل
-
آمار ماهانه
-
ارتقا امنیت پیج
-
افزایش فالوور ۱۰۰۰
-
تقویم زمانی محتوا
-
مدیریت هایلات ها
-
تولید محتوا بنر گرافیکی (۵ عدد)
-
قالب اختصاصی ۲ عدد
-
حذف کامنت (offensive)
-
ادمین اختصاصی (۲ نفر)
-
مدیریت کامنت و دایرکت
-
مشاوره تبلیغاتی
-
تعامل با پیج های مشابه
-
شناسایی رقبا
-
تولید محتوا (پست) ۱۵ عدد
-
امار هفتگی
-
تولید استوری ۶۰ عدد
پکیج ۳
-
راه اندازی پیج
-
نوشتن بیو اختصاصی
-
تجاری کردن حساب
-
تولید محتوا (پست) ۲۵ عدد
-
بالابردن نرخ تعامل
-
آمار ماهانه
-
ارتقا امنیت پیج
-
افزایش فالوور ۱۵۰۰
-
تقویم زمانی محتوا
-
مدیریت هایلات ها
-
تولید محتوا بنر گرافیکی (۸ عدد)
-
قالب اختصاصی ۳ عدد
-
حذف کامنت (offensive)
-
ادمین اختصاصی (۳ نفر)
-
مدیریت کامنت و دایرکت
-
مشاوره تبلیغاتی
-
تعامل با پیج های مشابه
-
شناسایی رقبا
-
تولید محتوا (پست) ۱۵ عدد
-
امار هفتگی
-
تولید استوری ۱۲۰ عدد
مدیریت پیج اینستاگرام
اینستاگرام پلتفرمی که ماهانه بیشتر از ۱ میلیارد نفر از آن استفاده می کنند. میلیون ها کسب و کار و بیزنس های کوچک و بزرگ در آن مشغول به کار هستند و نیمی از موفقیت شغلشان را از این شبکه ی اجتماعی به دست آوردند. اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم ها با دوستان و خانواده طراحی شده است ، اما بعد از گذشت چند سال به محیطی عالی برای بازاریابی تجارت آنلاین تبدیل شد. به دلیل داشتن ماهیت بصری، اینستاگرام فرصت های عظیمی را برای مشاغل در دنیای مارکتینگ اینستاگرام که به دنبال نمایش محصولات خود هستند فراهم می کند.اینستاگرام دومین شبکه اجتماعی پرطرفدار در دنیاست.و روزانه شاهد بیشتر از ۵۰۰ میلیون استوری از طرف کاربران است.
کودکان، نوجوانان، شرکت ها و بیزینس های کوچک و بزرگ، پزشکان، حیوانات و تقریبا “همه” پیج ایستاگرام دارند. اینستاگرام در کمتر از ۱۰ سال، از یک پلتفرم اشتراک عکس به یک مرکز بیزینسی تبدیل شد. شرکت ها و برندهای مختلف میتوانند در این برنامه با استفاده از لایو اینستاگرام به صورت زنده ایونتهای خود را برگزار کنند، مشتریان خود را پیدا کنند، پست و استوریهای خلاقانه بگذارند و کسب و کار خود را گسترش دهند. همچنین این واقعیت وجود دارد که کاربران اینستاگرام بیشتر از کاربران عادی رسانه های اجتماعی مشغول فعالیت هستند. این پلتفرم همچنان نرخ مشارکت بالاتری را برای مشاغل در مقایسه با توییتر و فیس بوک تولید می کند.
اگر شما هم قصد ساختن یک صفحه اینستاگرام برای کسب و کار خود را دارید، خواندن ادامه این مطلب به شما کمک میکند که این مسیر را درست و اصولی شروع کرده و موفق تر عمل کنید. این کار به مدیریت پیج اینستاگرام نیاز دارد و ما در این مقاله مدیریت پیج اینستاگرام را به شکل دقیق و تخصصی برای شما شرح خواهیم داد.
اهمیت مدیریت پیج اینستاگرام در مارکتینگ
شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از مهمترین پلتفرمها برای تبلیغات و گسترش کسب و کار است. به همین خاطر اگر بتوانید کسب و کار خود را در این پلتفرم گسترش دهید، امتیاز زیادی گرفته و سریع تر شناخته می شوید. پس به خاطر داشته باشید که مدیریت پیج اینستاگرام یکی از مهمترین بحثهای راه اندازی کسب و کار شماست و باید اصولی و برنامه ریزی شده انجام شود.
چگونگی مدیریت پیج اینستاگرام
در دنیای امروز، شرکت های مدیریت پیج اینستاگرام زیادی فعالیت خود را آغاز کرده اند تا کارهای گسترش کسب و کار مشتریان را انجام دهند. ممکن است برای شما به عنوان کارفرما، سوالاتی پیش بیاید؛ که نحوه مدیریت پیج اینستاگرام چگونه است؟ اگر مدیریت پیج اینستاگرام خود را به شرکتی همچون شیر پلاس بسپارید، خدمات زیر را دریافت خواهید کرد.
- – تولید محتوای ارزشمند، خلاق، و جذاب برای اینستاگرام
- – افزایش فالوور هدفمند
- – افزایش تعامل با مخاطب و ایجاد پست و استوریهای کال تو اکشن
- – افزایش لایک، کامنت، بازدید ویدئو و استوری
- – برندینگ و افزایش آگاهی از برند
- – تبلیغات حرفهای
- – هشتگ گذاری تخصصی
- – اکسپلور و تاپ هشتگ کردن پست، استوری و آیجیتیوی
- – پست و استوری گذاری تایمینگ
- – پاسخ گویی به کامنت و دایرکتها
- – ایده پردازی خلاقانه برای درگیری مخاطب با پیج شما
به خاطر داشته باشید که مدیریت پیج اینستاگرام یکی از اصلی ترین وظایف ادمین اینستاگرام است و می توانید با استخدام کاربلد ترین ادمین ها، پیج خود را در مدت زمان کوتاه تری رشد و ارتقا دهید. ادمین های اینستاگرامی شرکت وب پرشین با ارائه ی بهترین خدمات ها به شما کمک خواهند کرد پیجی باکیفیت ,برای برند خود داشته باشید. در ادامه به بررسی برخی سوالات احتمالی شما درباره مدیریت پیج اینستاگرام خواهیم پرداخت:
اهمیت هشتگ گذاری در مدیریت پیج اینستاگرام
هشتگ گذاری یکی از بهترین راهها برای افزایش مخاطب در اینستاگرام است و اگر بتوانید این کار را به درستی انجام دهید، کسب و کار شما مخاطبان بیشتری پیدا میکند. ما در تیم دیجیتال مارکتینگ وب پرشین و در بخش مدیریت پیج اینستاگرام، هشتگهای مورد نیاز شما را توسط موتور جستوجوگر و هشتگ ژنراتور بررسی میکنیم و پس از آن از میزان استفاده، میزان بازدید، میزان بازدهی هشتگ برای افزایش بازدید و فالوور پیج شما استفاده میکنیم. هشتگها به صورت کلی به سه دسته تقسیم میشود: هشتگ توضیح، که برای طبقه بندی و یا حس محتوای پست استفاده میشود. هشتگ برند، که برای معرفی برند در تمام پستها استفاده میشود. هشتگ کمپین، که برای مدت کوتاهی در یک رویداد یا کمپین استفاده میشود. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله ی اهمیت هشتگ گذاری در اینستاگرام مراجعه کنید.
تولید محتوا در مدیریت پیج اینستاگرام
محتوا هسته ی یک کار است و تولید محتوا در اینستاگرام، حساسترین و مهمترین بحث در مدیریت پیج اینستاگرام محسوب می شود. محتواهایی که برای این صفحه اجتماعی تولید میشوند، باید ویژگیهای خاصی داشته باشند؛ چرا که محیط اینستاگرام با محیط سایر شبکههای اجتماعی متفاوت است. برخی از اصلیترین ویژگیهای تولید محتوای اینستاگرامی در مدیریت پیج اینستاگرام شامل این موارد میشود:
- – متناسب با سلیقه مخاطبان خود تولید محتوا کنید.
- – کپشن یا نوشته، عکس، ویدئو و صوت شما باید جذابیت زیادی داشته باشد.
- – محتوایی تولید کنید که بتواند با مخاطبان شما ارتباط بگیرد و تعاملی شکل دهد.
- – برای تولید محتوای پیج خود، وقت و هزینه صرف کنید.
- – از نرم افزارهای تخصصی ویرایش عکس و ویدئو استفاده کنید.
بحث تولید محتوا در اینستاگرام، یک بحث تخصصی و طولانی در مدیریت پیج اینستاگرام است؛ اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در این خصوص داشته باشید، سری به مقاله تولید محتوا بزنید. در مقاله مدیریت پیج اینستاگرام از صفر تا صد تولید محتوای تخصصی گفته ایم و به همین دلیل میتواند کمک خوبی به شما کند.
اکسپلور مهم ترین هدف مدیریت پیج اینستاگرام
یکی از اصلیترین کارهایی که توسط تیم وب پرشین در بخش مدیریت پیج اینستاگرام انجام میشود، افزایش تعامل و دیده شدن پست در اکسپلور اینستاگرام است. اکسپلور، بخش تبلیغات رایگان اینستاگرام است و اگر پست شما در این قسمت قرار گیرد، سیلی از مخاطب به صفحه شما روان میشود و این یعنی موفقیت. متخصصین وب پرشین با استفاده درست از هشتگ گذاری، کاری میکنند که پست، آیجیتیوی(IGTV)، و استوریهای شما در اکسپلور اینستاگرام دیده شوند. برای افزایش تعامل با مخاطبان خود، کارهای بسیاری وجود دارد که میتوانید آنها را انجام دهید. یکی از این کارها، افزایش تعامل خود با پیج رقیبان است؛ شما میتوانید با دنبال کردن پیج رقبا, تحلیل و آنالیز پیج اینستاگرامشان و افزایش فعالیت خود در آنها، مخاطبان را به سمت صفحه خود بکشانید.
اهمیت زمان بندی پست و استوری گذاری
اگر پیج بیزنسی دارید و در آن فعالیت می کنید احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که بهترین زمان برای پست و استوری گذاری چه ساعتی است؟ اگر بخواهید یک جواب سر راست بگیرید، باید به شما بگوییم که از ساعت ۱۲ تا ۱۴ و ۲۰ تا ۲۳ بهترین زمان برای پست و استوری گذاشتن است. چرا که از ساعات پرترافیک اینستاگرام به حساب می آیند. اما برای پیدا کردن بهترین زمان پست و استوری گذاری لازم است دنبال کنندگان و ساعات فعالیت آنها را در صفحه ی خود بررسی کنید. ممکن است شما یک پیج آموزش زبان داشته باشید و اکثر دنبال کنندگان شما دانش آموزانی باشند که در ساعات نخستین صبح، برای یاد گیری به اینستاگرام میروند؛ در این صورت بهترین زمان پست و استوری گذاری برای شما، ساعات اولیه صبح خواهد بود. از طرفی ممکن است شما یک صفحه قصه گویی کودکان داشته باشید؛ در این صورت اکثر مخاطبان شما والدین کودکان خواهند بود که در ساعات ۹ یا ۱۰ شب قصههای شما را برای کودکان میخوانند و یا پخش میکنند.