سرویس بسیار ویژه ای از خدمات و سرویس های اینستاگرام است این سرویس بسیار تا بسیار کمیاب بوده و توسط تعداد کمی از ارائه دهندگان خدمات اینستاگرام انجام میشود این سرویس به 2 صورت دایرگت گروهی و یا direct group share و ارسال دایرکت در شخصی افراد یا با نام post share in individual انجام میشود که در حال حاضر این ارسال انجام نمیشود، بنابراین با خرید دایرکت انبوه پیج و پست خود را متحول کنید.
فرض کنید شما یک بیزینس توی اینستاگرام دارید که یک محصول یا خدماتی رو میفروشید و یا میخواهید داخل اینستاگرام یک چالش و یا یک مسابقه راه اندازی کنید و طبیعتا رقیب هایی هم هستند ، پیج هایی همانند و مشابه پیج شما که همان محصول یا خدمات رو میفروشن که از شما قوی تر و بهترند ، پیج های بزرگی هستند ، فالوور های زیادی دارن و همینطور مشتری ها و کاربران زیادی که فعال هستند یعنی لایک میکنن کامنت میزارن و یا حتی به اشتراک میزارن پست ها رو ! و این افراد دقیقا همون افرادی هستند که باید به پیج شما به وسیله دایرکت انبوه در ارتباط قرار گیرند !
قویترین ارائه دهنده خدمات دایرکت انبوه اینستاگرام در ایران
امکان ارسال دایرکت حداقل 50 کا به بالا، در این ارسال علاوه بر ارسال پیام به صورت شخصی به کاربر، یک کامنت نیز برای او ثبت میشود که متوجه شود پیامی برای او ارسال شده و ممکن است در Req ها قرار گرفته باشد.
میانگین سفارشات انجام شده 24 الی 72 ساعت
این سرویس دارای گارانتی میباشد
کیفیت این سرویس بالا میباشد
The proofs I’ll provide:
1. I’ll send a screenshot when I start
2. I’ll send a screenshot of the amount of the accounts I’ve sent the DM to on my software
3. I’ll send the list of people I’ve contacted
4. Proof for scraping the audience that you’ve asked
گزارش و شواهد ارسال
1. وقتی شروع به ارسال کردیم یک اسکرین شات ارسال خواهیم کرد.
2. ما یک اسکرین شات از مقدار حساب هایی که برای آنها DM ارسال کرده ایم در نرم افزارم ارسال می کنیم.
3. فهرست افرادی را که با آنها تماس گرفته ایم ارسال می کنیم.
4. مدرکی برای برسی مخاطبی که از شما خواسته اید ارسال خواهد شد.
اینستاگرام سه سال بعد از تاسیس خود، تصمیم گرفت تا قابلیت پیامرسانی نیز به برنامهی خود اضافه کند. اینستاگرام که یک برنامهی تصویر محور محسوب میشود و در سال ۲۰۱۳ قابلیت پیامرسان خود را به نام دایرکت معرفی کرد. از سال ۲۰۱۳ تا به امروز دایرکت اینستاگرام دست خوش تغییرات زیادی شده است و قابلیتهای جدیدی به آن اضافه و قابلیتهای کم کاربرد از آن حذف شدند. علاوه بر این موارد شکل و شمایل دایرکت نیز با روزهای اول خود متفاوت است.
اینستاگرام شبکه اجتماعی بود که کاربران تنها میتوانستند با کامنت گذاشتن و لایک کردن دیگر باهم ارتباط برقرار کنند و هیچ راه دیگری برای صحبت بیشتر یا حرفهای خصوصیتر وجود نداشت و کاربران مجبور بودند که در کنار اینستاگرام از یک پیامرسان هم استفاده کنند تا بتوانند پیامهای خود را از آن طریق به فرد مورد نظر خود برسانند. دایرکت اینستاگرام تحولی برای این شبکهی اجتماعی بود و هم اکنون چیزی از یک پیامرسان کم ندارد.
نمونه ارسال :
به طور خلاصه وقتی پیامی را همزمان به چند نفر ارسال کنید، مثال به 5000 نفر ، به این حالت ارسال دایرکت انبوه گفته میشود.که این روش جدیدترین روش تبلیغاتی در اینستاگرام به حساب می آید و دایرکت انبوه یکی از بزرگترین مزایای این شبکه اجتماعی محبوب میباشد.
استخراج کاربران هدف در بخش فالوئر های پیج مورد نظر شما
استخراج کاربرانی که پست مورد نظر را لایک کرده اند.
استخراج کاربرانی که بر روی پست مورد نظر کامنت گذاشته اند.
کاربرانی که شما آن ها را دنبال کرده اید. تمام مخاطبین فالوینگ