امتیاز page

تیکت پشتیبانی چیست؟ چگونه تیکت پشتیبانی ارسال کنید؟

در این مقاله می‌خواهیم در مورد تیکت پشتیانی صحبت کنیم، در این مقاله به شما می‌گوییم که تیکت پشتیبانی چیست؟ چگونه تیکت پشتیبانی ارسال کنید؟ کاربرد تیکت پشتیبانی چیست و چرا بهتر است به جای تماس با واحد پشتیبانی از طریق تیکت پشتیبانی با واحد پشتیبانی شیرپلاس در ارتباط باشید بنابراین تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا پاسخ سوال تیکت چیست را به بهترین شکل دریافت کنید.

به اعتقاد ما فروش فایل پایان کار نیست و آغاز یک تعهد به شما است. پشتیبانی درشیرپلاس تا به کنون از طریق واتساپ انجام میشد و ویدیو راهنمای مربوط به فایل خریداری شده مخصوصا واتساپ مارکتینگ  که به صورت ویدئو بود ارسال گردیده بود.

با توجه به دستور مقامات محترم پلیس فتا از این پس پشتیبانی فقط از طریق تیکتینگ ممکن میباشد و سوالات قبل از خرید فقط از طریق تماس تلفنی میسر میباشد.

هر گونه مشاوره خارج از موضوع با هزینه صورت خواهد پذیرفت.

تیکت پشتیبانی چیست؟

تیکت (Ticket) اصطلاح بین المللی پرسیدن سوال کتبی در قالب یک نامه رسمی از پشتیبانی است. که مشتری درخواست خود را در قالب تیکت پشتیبانی و یک نامه رسمی ارسال می کند و کارشناسان پشتیبانی فراز اس‌‌ام‌اس موضوع را بررسی کرده و از طریق سیستم پشتیبانی به کاربر پاسخ می‌دهد. بعضی از سیستم‌های حرفه‌ای پشتیبانی (مانند فراز اس‌ام‌اس) بعد از پاسخ به تیکت کاربر، کاربر را از طریق ارسال پیامک مطلع می‌کنند.

مزایای استفاده از تیکت پشتیبانی

  • سابقه درخواست‌ها از بین نمی‌رود.
  • مشتری یا کاربر مجبور به تکرار مداوم درخواست نمی‌باشد.
  • قابلیت ردیابی تمامی صحبت‌ها وجود دارد، چون تمامی پاسخ‌ها مکتوب است.
  • بعضی موارد پشیبانی نیاز به بررسی داشته، به خصوص موارد برنامه نویسی و وب سرویس را نمی‌توان در ان واحد پاسخ داد.
  • بعضی موراد برای ارسال پیامک نیاز به پیگیری از سمت اپراتور داشته و بعد از تماس اپراتور باید به شما اطلاع رسانی شود.
زمانی که شما تیکت پشتیبانی ارسال می‌کنید، تیم پشتیبانی شیرپلاس موظف هستند در اولویت اول ابتدا تیکت‌های مشتریان را بررسی کنند و به سوالات کاربران پاسخ دهند و مشکلات کاربران را پیگیری کنند. تیکت‌ها نسبت به سایر روش‌های ارتباطی مثل تلفن، ایمیل و چت آنلاین اولویت بالاتری دارد و تمام سعی ما این است که به تیکت‌های پشتیبانی به سرعت پاسخ دهیم.
هنگامی که شما تیکت پشتیبانی ارسال می‌کنید، سریعا درخواست شما به بخش مربوطه جهت پیگیری انجام کار شما ارجاع داده می‌شود تا کارشناسان مربوطه سریعا مشکل شما رو برطرف کنند، علاوه بر این وقتی مشتری تیکت پشتیبانی ارسال می‌کند درخواسته مشتری به صورت تیمی با هم‌فکری تمام کارمندان شیرپلاس بررسی می‌شود و تا مشکل یا سوال مشتری به صورت کامل رفع نشده باشد، تیکت در وضعیت فعال باقی می‌ماند. در این روش ارتباطی در واقع شما قادر هستید دائما درمورد مشکل یا سوالتان با بخش مربوطه مکاتبه رو ادامه دهید و آنقدر بحث و تبادل نظر کنید تا مشکل شما در نهایت برطرف شود.

آداب ارسال تیکت پشیتبانی

  •  جهت پیگیری یک موضوع خاص همه پاسخ‌های شما و کارشناس در یک تیکت پیگیری می‌شود. زمانی که قصد دارید پاسخی برای کارشناس ارسال نمایید باید در همان تیکت پاسخ ارسال نمایید و از بازگشایی تیکت جدید خودداری نمایید.
  • بسیار اهمیت دارد که در استفاده از سیستم پشتیبانی تنها از حروف و زبان فارسی استفاده شود. استفاده از حروف انگلیسی برای زبان فارسی (فینگلیش) مطلوب نمی‌باشد، تیکت‌های انگلیسی یا فینگلیش به صورت خودکار و سیستمی بسته می‌شود.
  • هنگام ارسال تیکت پشیبانی از بکار بردن تعداد غیرمعمول علامت سوال (؟؟؟؟؟) و یا علامت تعجب (!!!!) خودداری نمایید چرا که متن شما از حالت رسمی خارج شده و تاثیر منفی روی خواننده می گذارد.
  • دقت نمایید که ارسال تیکت همانند یک نامه رسمی می باشد بنابراین از ادبیات رسمی استفاده بفرمایید.
  • هنگام ارسال تیکت پشتیبانی، رعایت احترام متقابل برای حل مشکل مهم است و با کارمند یا کاربر متخلف طبق قوانین فراز اس‌ام‌اس برخورد می شود.
  • هنگام ارسال تیکت پشتیبانی مشکل خود را به صورت کامل شرح دهید تا کارشناس مشکل شما را بهتر درک کند و پاسخ دقیق به سوال شما ارسال کند.
  • برای پیگیری ارسال پیامک در تیکت پشتیبانی حتما کد بالک پیامک که در بخش گزارشات ارسال وجود دارد را ارسال نمایید، در نظر داشته باشید که بدون ارسال کد بالک امکان پیگیری پیامک وجود ندارد.

ارسال تیکت در شیرپلاس به چه صورت میباشد؟

و نهایتا منتظر پاسخ پشتیبانی باشید.

ما سعی خواهیم کرد سریع ترین زمان ممکن پاسخ گو باشیم.

روز های تعطیل به مراتب امکان پاسخدهی سرعت نسبتا کمتری خواهد داشت.

لازم به ذکر است که پشتیبانی تلفنی نیز در شیرپلاس از جایگاه ویژه و بالایی برخودردار بوده و ما به تمامی کاربران که به صورت تلفنی نیز تماس می‌گیرند تاجایی که نیازی به تیکت پشتیبانی نباشد به صورت تلفنی پاسخ می‌دهیم اما در بعضی موارد مانند پیگیری خرید، پیگیری لایسنس و پشتیبانی فنی، پیگیری موراد برنامه نویسی و وب سرویس، که نیاز است تا کدهای شما مشاهده شود یا از سازنده اصلی استعلام بگیریم، کاربر موظف است تیکت پشتیبانی ارسال کند تا بتوانیم به کاربر پاسخ دهیم.

[su_button url=”https://shareplus.ir/my-account/tickets/?action=new” style=”glass” background=”#315c25″ color=”#ffffff” size=”8″ center=”yes” radius=”0″ text_shadow=”0px 0px 0px #fafafa”]نیاز به پشتیبانی دارید ؟ همین الان تیکت ارسال کنید[/su_button]