امتیاز page

معیار انتخاب یک نرم افزار استاندارد و اورجینال میتونه شامل همه چی بشه اما قطعا اعداد و ارقام آپدیت نیست.که تمام این نرم افزار ها api واتساپ استفاده میکنند . پس چرا بیزینس سندر 7.2؟ فلسفش چیه؟

1 – عمر تولید کننده نرم افزار (بالک سندر از ورژن 7.4 تا 13

2- – مدرک ریسلری یا گواهینامه

3 – کد فعالیت (کسب تجربه فروشنده یا نماینده در این حوزه)

4 – هدیه و اشانتیون های متعدد

5 – پشتیبانی 24 ساعته واقعی و …

6 – امکان دریافت نمایندگی از مستری ریسلر ایران یعنی شیر پلاس

بیزینس سندر 7.2 پیش تر در زمینه بالک سندر پرو فعالیت داشته بود که در با روی کار امدن بیزینس سندر 13 نسخه بالک و 7.2 ورژن بیزینس سندر را تکمیل ترین حالن ممکن ساخته است.

به عبارت دیگر ورزن واقعی بیزینس سندر فعلی یعنی 7.2 باید 20.2 باشد!

ضمنا شما اگر واقعا نماینده تام باشید نامحدود لایسنس میتوانید ثبت کنید اما در خرید  های بیزینس سندر 0 با محدودیتی که ظبق تصویر در پایین خواهید دید مواجه هستند.

کمی بیشتر وقت بگذارید و بهترین را انتخاب کنید.
 

معرفی نرم افزار قدرتمند و هوشمند بیزینس سندر

وب سایت BusinessSender.com از همان ابتدای فعالیت خود با ارایه نمایندگی در ایران و ثبت دامنه BusinessSender.ir فعالیت خود را آغاز نمود. البته پیش تر یعنی تقریبا از زمان فعالیت شیرپلاس وب سایت دوم ارائه نرم افزار بیزینس سندر پرو وب سایت شیر پلاس نمایندگی بالک سندر پرو را در ایران از شرکت مدیا پلاس دریافت نمود.

اعداد و ارقام ورژن های بیزینس سندر پرو که مربوط به دو شرکت سازنده میباشد و سورس اصلی آن از شرکت بزرگ مدیا پلاس تهیه شده است اولین ورژن خود را در سایت BusinessSender.com ورژن 6 اعلام نمود !!! که با توجه به ضعف امنیتی این نرم افزار بسیار ساده این نرم افزار در فضای وب کرک شد و بی شک نرم افزاری که کرک آن در فضای مجازی منتشر میشود دارای باگ های بسیار بوده و از این رو اعتماد به آن کمی مشکل میشود.بنابراین مجموعه وب سایت ما که به عنوان اولین ارائه دهنده این نرم افزار در فضای مجازی بود تصمیم گرفت نرم افزار شرکت مدیا پلاس را که اولین ارائه دهنده نرم افزار و سورس آن در جهان بود را به عنوان نرم افزار مورد اعتماد مورد استفاده قرار دهد که البته این موضوع با مزایایی نیز همراه شد که از جمله میتوان به 4 لایسنس هدیه، نامحدود بودن استفاده و عدم نیاز به تمدید سالانه و آپدیت های رایگان اشاره نمود.

در این میان برخی از وب سایت ها اصرار دارند که با سیاه نمایی ورژن ها و اعداد و ارقام این موضوع را به عموم تحمیل نمایند که بیزینس سندر 10 نرم افزار اصلی بوده و آن ها نماینده اصلی و انحصاری در ایران میباشند که این موضوع رسما از سمت وب سایت BusinessSender.com رد شده است که میتوانید فقط با یک پیام به پشتیبانی آنلاین این وب سایت صحت این موضوع را دریابید.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که تنها ارقام نشان قوی بودن و اظهار و ادعا در رابطه با نمایندگی رسمی و یا ظاهر نرم افزار نشان قدیمی یا جدید بودن آن نیست. فقط به این موضوع توجه داشته باشید که نرم افزاری که کرک آن در وب منتشر شده و بسیاری از آن رایگان نیز استفاده میکنند که مشکلات امنیتی بی شک متوجه آن ها خواهد شد، اعتماد کردن واقعا دشوار میباشد و با وجود هر دو نرم افزار و حتی نرم افزار قدیمی بالک سندر پرو ما ترجیح به استفاده از نرم افزار امن شرکت مدیا پلاس نمودیم که نمایندگان ما نیز در فضای وب در حال فروش این نسخه به قیمت های متفاوت میباشند اما کرک این نرم افزار به هیچ وجه منتشر نشده و نخواهد شد .

در پایان در تصویر روبرو تاریخ ثبت دامنه ها و زمان شروع فعالیت وب سایت های مدعی نمایندگی رسمی و انحصاری را برای شما به نمایش گذاشته ایم که امیدواریم مستندات برای شما روشن کننده واقعیت باشد. لطفا به تاریخ های ثبت دامنه ها دقت نمائید. سمت چپ مربوط به مدعیان نمایندگی انحصاری و اولین ارائه کننده نرم افزار بیزینس سندر و تصاویر پایین مرتبط با وب سایت BusinessSender.ir | بیزینس سندر دات آی آر و Shareplus.ir | شیرپلاس دات آی آر میباشد . قضاوت با شما !

 

و تاریخ ثبت و شروع فعالیت مدعیان نمایندگی انحصاری :

ارسال نامحدود پیام همراه با عکس ویدئو و … در واتس آپ
ربات های ساده و شرظی
فیلتر شماره های واتساپی از غیر واتساپی و ارسال پیام سفارشی
پاسخ خودکار ربات ۲۴/۷ (پشتیبانی از چند کلمه کلیدی)
وارد کردن مخاطبین از فایل TXT یا XLS (اکسل)
برنامه ریزی ارسال پیام در زمان های مختلف
ارسال پیام به مخاطبین ذخیره نشده
ارسال سریع ۱۰۰۰ پیام در ساعت
ویژگی های ضد مسدود کردن
ردیابی و گزارش کمپین ها
و…